2011. november 22., kedd

Gipszöntés decoupage technikával kombinálva

Egyszerű és praktikus ajándékot készíthetünk gipszből: képet, gyertyatartót, fényképtartót, hűtőmágnest,stb.
A napokban decoupage (szalvéta) technikával dekoráltam kis gipszfigurákat:


 A gipszöntésről bővebben olvashatsz itt. Igaz, a gipszfigurák törékenyek lehetnek, emiatt én 'arecet' alapú ragasztót is szoktam elkeverni a vízben :). Az esetleges hibák festéskor kijavíthatók, ideális az akril festék, mert vízzel oldható, így jól befogja a gipszfelületet. A jól sikerült keretet én nem szoktam festeni, így is nagyon mutatós lehet. Emellett -ha nem túl zsúfolt egy kép- a keretre kisebb gipszfigurát vagy egyéb díszt ragaszthatunk. 

















Érdekes hatást érhetünk el, ha a szalvétát a keretre is ragasztjuk. Ezek a kedvenceim:




Érdemes kipróbálni, kísérletezni, csak egy kis türelem és fantázia kell hozzá!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése